oh blog kesayangan ku-entri ke 100



maafkan ku, tiada niat untuk menduakan, mentiga dan mensepuluh kan ngko tapi masa serta kekangan tertentu buatkan aku tak dapat bertemu dan bermain mata denganmu
Tiada apa yang akan dapat menghalang hubungan kita berdua, walaupun aku sering mengabaikan ngko, tetapi engkau tetap setia denganku, walaupun 3 bulan aku sunyi tanpa berita, namun engkau tetap menanti aku

Sungguh setia engkau menunggu aku, dan pengorbanan engkau terlalu besar buat diriku, aku tahu kita sudah berjanji akan setia sejak dari Oktober tahun 2005 dan sehingga sekarang sudah hampir 6 tahun pun engkau masih lagi menunggu dan bersabar dengan ku.

Jarang sekali engkau merajuk dan membawa hati dengan ku, walaupun aku ada yang lain yang lebih cantik, lebih pintar dari ngko, lebih mudah dan senang untuk aku bersama dengannya tapi itulah harga sebuah pengorbanan yang engkau lakukan pada aku

Mulai hari ni aku berjanji denganmu aku takkan sesekali akan melupakan mu dan juga aku akan sentiasa mengunjungi mu walaupun sekali seminggu, tetapi aku berharap hubungan kita akan terus kekal mekar dan harum seperti masa mula-mula aku mengenali dirimu..

Oh indahnya bercinta dengan mu.........
......
.......
........
...........
..............
.................
.....................
.........................

..
..
..
..
..

Memang terlalu indah bercinta dengan mu wahai blog http://muhammadtarmizi.blogspot.com

entri emosi ini di terbitkan setelah 5 tahun blog ni wujud, dan ini merupakan entri ke 100 yang aku tulis, sudah beberapa bulan aku tinggalkan blog ni terbiar kosong tanpa sebarang update dan sebagainya.

p/s: aku kini sudah mempunyai blog wordpress iaitu muhammad tarmizi dot com

Catat Ulasan

0 Ulasan