Hari sabtu dan ahad

Tajuk aper ni, hari sabtu dan ahad ? ala hari sabtu dan ahad la hari yang di tunggu oleh semua orang terutamanya yang bekerja makan gaji mcm aku ni. Mana taknya, kalau dah sampai hari sabtu ngan ahad....hari untuk cuti setelah penat bekerja dari isnin hingga jumaat, dan sememangnya hari cuti lah untuk kita berehat...huhuhuhuhu

Kebiasaan pekerja yang makan gaji macam aku ni, hari sabtu dan ahad lah hari yang sememanya di tunggu2, dan dalam kepala terpikir nak tidor jer, tp boleh ker tidur?? ini lah yang pelik sikit, bila hari kerja..nak bangun pagi cukup la malas...dan bila sampai jer hari sabtu dan ahad...dalam hati teringin nak tidor puas2 tp yang selalu terjadinya ialah pagi2 dah jaga dan memang tak boleh nak tidor. dan bila tak boleh nak tidor, aper lagi kerja aku..mengadap pc jer la, masuk forum wangcyber dan mcm2 lagi lah website yang boleh memberi manfaat kat aku.

So berbalik pada hari sabtu dan ahad, selalunya mesti takder aktiviti yang nak di buat...huhuhu, aghak2nya aper yang korang akan buat bila cuti2 sabtu ahad ni??

Catat Ulasan

0 Ulasan