thumbdrive baru!! kingston 2.0 GB

semalam seperti biasa kerja, kerja dan kerja. Dalam pukul 10 pagi dah kena keluar untuk pergi tgk problem dkt al rajhi bank, dalam setengah jam dah settle, dapat call dkt ocbc lak ada problem, and then aku pergi lah ocbc bank. Tp bila sampai jer kat sana dah check...rupa2 takder problem pun, user jer yang problem..aku pun aper lagi... hangin lah...hahahahaahah


itulah sebenarnya kalau bekerja dan berurusan dengan bank, tambah2 kita jadi vendor untuk bank terpaksa lah melayan karenah mereka, dan yang penting sabar. Kalau tak leh nak sabar memang tak leh nak kerja dalam bidang ni...tambah kalau berurusan dengan bank ni, semuanya nak cepat pantas dan problem pun nak settle cepat2, dan lagi satu kalau call jer....response time paling lewat ialah 2 jam....uiks....melencong lak,

sebenarnya aku nak cite lepas gi ocbc bank, dah nak lunch masa tu..tp tak tahu nak gi mana, lepas tu gi lah jalan2 low yat..dan dalam hati memang lama dah teringin nak beli thumbdrive baru, dan survey punya survey, akhirnya beli gak thumbdrive 2.0 GB kingston, dekat sri computer....tp sekarang harga thumbdrive agak mahal la...member aku beli last time 2.0 gb baru RM 58, aku beli sekarang RM70, mahal la jugak...tp nak buat mcm mana, thumbdrive aku ada kat kampung dan malas nak balik ambil...

dan yang penting sekarang aku dah ada thumbdrive baru..hahahaha....tak perlu lagi pinjam ngan kawan2 dan senang jer pergi mana2...kalau ada yang menarik,tertarik terus jer boleh copy..

Catat Ulasan

0 Ulasan