Ntahlah...rasa macam nak merapu

Ya, selemat datang kepada pengujung blog ini, sekiranya anda first time masuk blog ni, lebih baik anda baca betul2 dekat header tu, segala macam saya dah tulis kat atas tu, so sekiranya anda tak suka dengan tulisan saya, faham2 sendirilah.

Sememang inilah blog kesayangan aku, dan sebenarnya ada rahsia di sebalik blog ini, nak tahu? oh tak payah lah, ini rahsia aku sorang jer, even tunang aku pun aku tak bagitau. Naper, sbb biarlah ia menjadi rashia selama-lamanya, dan kalau korang nak tahu blog ini dah bertukar domain, domain sebenar blog ni pada tahun 2005 ialah http://loveisamiracle.blogspot.com, dan beberapa bulan yang lepas aku tgk domain tu dah di daftarkan oleh orang lain.

Kalau dulu aku menulis blog untuk meluahkan apa yang aku rasa dan apa jua yang aku lalui dalam kehidupan harian aku, dan sekarang ni...boleh di katakan aku dah campur semua dalam penulisan aku, dan sekarang ni aku pun nak berhenti menulis sekejap..nanti aku sambung lain kali. bye2

JANGAN MARAH......................

Catat Ulasan

0 Ulasan