presentation dkt petronas dan outstation















Tadi akhirnya selesai presentation dkt petronas, fuh lega rasanya akhirnya settle juga presentation td, walaupun aku masih lagi kekok dah baru bljr dengan semua ni, tp ini merupakan satu pengalaman yang baru untuk diri ku.

Ringkasan:

9.00 pagi- sampai di tower 1-klcc
9.30 pagi-naik ke tingkat 56 buat setup system untuk demo.
11.00 pagi demo bermula sehingga kul 12.30 hari.

Semasa setup system untuk demo, dah siap dalam pukul 10 dan nak tunggu kul 11 tu sempat lah aku snap pemandangan dari tingkat 56 tower 1 petronas klcc. malas nak citer panjang tgk jer gambar2 yang aku snap ni.



Semua gambar ni aku ambil masa sblum nak tunggu demo bermula kul 11, nak isi masa lapang la konon2 nya, dan konon2nya berbakat la dalam ambil2 gambar ni...

Outs
dan untuk pengunjung blog ni, aku akan ke johor bharu besok iaitu pagi jumaat, sbb ada kerja dkt ocbc jb, so 2 hari aku akan kesana, jumaat dan sabtu, dan blog ini akan terbiar sampai hari isnin, so kepada sesapa yang berkunjung hari ni, lepas ni..datang lagi hari selasa, nanti aku uploadkan gambar2 di sekitar jb, huhuhuu..

Ok lah,bye2..

Catat Ulasan

0 Ulasan