Berlalunya ramadhan dan cuti raya

Hanya beberapa hari sahaja lagi ramadhan akan pergi meninggalkan kita, terasa sayu dihati kerana ia akhirnya pergi meninggalkan kita dan dengan harapan semoga kita akan di beri oleh-NYA untuk bertemu di tahun hadapan untuk sekian kalinya.

Catitan ini adalah yang terakhir sebelum saya pulang ke kampung untuk pulang beraya, di kesempatan ini juga saya ingin memohon maaf zahir batin kepada pengunjung blog ini sekiranya terkasar bahasa dan juga ada kata2 yang saya tulis ini menyinggung perasaan anda semua.

Selamat hari raya aidilfitri yang bakal tiba, dan dengan ini juga saya mengumumkan yang tarikh hari raya ialah jatuh pada hari...(eh...saja jer gurau) sebenarnya nak bagitau anda semua yang saya akan bercuti selama seminggu dan dengan ini blog ini akan terbiar selama seminggu. Sekian wassalam. SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If he will be possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll I thankful, bye friend).

    BalasPadam