Seleksi Hujung Minggu #2

Assalamualaikum semua,

Sudah agak lama saya tak menulis blog ni, ya sudah hampir sebulan aku tidak menulis blog ni, alasannya ialah, kat umah internet ada problem...hahahah dan..yang paling penting, aku memang busy dengan kerja, walaupun aku bekerja 5 hari jer seminggu, tapi hujung minggu pun ada jer benda yg kena buat, dan untuk makluman semua, aku skrg ni tgh prepare untuk majlis kahwin nanti bulan dua...tu yang busy skit..hheheheheh

dan hujung minggu kali ni baru aku berkesempatan untuk menulis dalam blog kesayangan aku ni, dan minggu ni juga baru aku dapat berehat..eh apa la aku mengarut ni...

ok kepada anda semua, takyah la datang lagi blog ni...hahhaahaah...sbb aku dah malas nak updated blog ni...nanti lah bila aku dah tak busy.......korang datang lah berkunjung yer...bye adiossss

Catat Ulasan

0 Ulasan