lagi 3 hari nak balik malaysia

Hari ni dah masuk 4 hari aku dekat dubai, dah tak tahan dengan sejuk siang dan malam, waaaa.....nak balik, nak balik malaysia..aku dah takleh nak tahan lagi 3 hari, dengan selsema menyerang hidung aku membuatkan aku nak bernafas pun tak slesa, tp masih lagi boleh hisap rokok, hahahahah.....hidup mesti kool :)

tapi apakan daya, exhibition dkt sini esok baru habis, then rabu prepare barang2 nak bawa balik malaysia, lepas tu hari khamis baru boleh balik malaysia..huhuhu.....

So nasihat aku sesapa nak dtg dubai, bawak penutup kepala, mcm tarbus tu...bawa baju sejuk, korang bawa lah lip balm untuk bibir korang,nanti kering sbb sejuk dan berangin...

ok stop dulu pasal keluhan aku, ni nak cerita pasal dubai skit.

kat dubai, makanan memang mahal skit dari malaysia, then kalau bab nak bershopping, for the girl u are most welcome to dubai, sbb barang2 kat sini yg branded pun sgt murah, beza at least 300-400 ratus....anda mahu???

ok lah, aku dah tak tau nak citer ape, by the way, dubai memang indah,menarik tertarik semua ada......

#saper2 nak kirim barang???? angkat kaki......aku gurau je...

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. NAMPAK GAYANYA.. DUBAI TIDAK SEKUAT MANA UNTUK MEMBERI ILHAM SUPAYA KURANG KAN MEROKOK... EMM... TAPI TAKPE... YANG PENTING NIAT MESTI ADA.. TERUS BERUSAHA...
    "PUCUK PAUH DELIMA BATU,
    ANAK SEMBILANG DI TAPAK TANGAN, SUNGGUH JAUH BERIBU BATU,
    HILANG DI MATA DI HATI JANGAN....."
    ~MALAYSIA DI HATI~

    BalasPadam
  2. waaa, sedap la ko mijie kat dubai. dengar khaba ko akan ke udara (tv)..huhuhu ^_^

    BalasPadam
  3. ramzy0
    dah ke udara pun td, dalam rancangan selamat pg malaysia

    BalasPadam