mari bercerita

assalamualaikum dan salam sejahtera untuk semua,
hari ni nak bercerita skit..

cerita 1 :

cik faez@ijah a.k.a adik apir aku telah mempunyai *kekasih hati*,kelisa auto..dapat keter baru,tahniah untuknya,semoga ianya akan menjadi motivasi untuknya supaya terus berusaha dan gigih lagi,untuk menyara kekasihnya itu,jange marah yer............

cerita 2 :

hari ni keluar paper pasal sekolah lama aku iaitu Sek Men Keb Long Ghafar,kisahnya ialah pihak sekolah menubuhkan tabung derma untuk gaza, taget sasarannya ialah RM4000,baguslah niat suci murni sekolah lama tu memang aku puji,cuma yang tak berapa gemar nak dengar ialah mewajibkan setiap pelajar supaya menderma RM1 seorang...pendapat aku,itu bukannya derma tapi untuk meraih populariti,for me..kalau untuk derma...hanya untuk kepada yang ikhlas..habis cerita,tapi mungkin pengetua sekolah mempunyai pendapat yang berbeza...terserahla....
anda pula bagaimana pendapat?

cerita ke 3:

ceritanya skrg ni aku tgh attachment dkt unit siasatan kebakaran di ibu pejabat jabatan bomba dan penyelamat selangor,so skrg ni diperingkat untuk mengenali jabatan dan cara kerja setiap unit,dan yang penting aku bertugas 24 jam...hahahah........

tu sajer cerita untuk hari ni..sebelum berakhir mari kita nyayikan lagu wonderpet

"wonderpet,wonderpet,kami datang,membantu haiwan dalam kesusahan,kami tak takut dan kami tak gentar..".anda sambung yer

last but not least "kata upin&ipin" ":betul-betul

Catat Ulasan

0 Ulasan