Kunjungan keluarga razali ke rumah mentua ku pada hari raya ke 2


Hari raya ke 2 di rumah mentua aku menerima kunjungan daripada jalie dan familynya iaitu wife dia, aniq, kakak, insyira uzma..dah petang dia sampai dan alhamdulillah perjalanannya lancar sekali dan aku pun jemput dkt pekan air panas, pandai gak si jali ni cari jalan ke rumah mentua aku ( tgklah saper yg bg guide, hahahahah)

Seronok tahun ni bila kawan2 datang raya, dan razali datang dgn keluarganya, seronok tgk family dia, pastu mak mentua aku msk nasi lauk ayam panggang masak lemak cili api...kebetulan lak si zali ni suka, hohohoho

Raya kali ini aku tak berjalan sgt sebab orang rumah dan sarat dan tunggu masa nak bersalin jer ni, then aku pun standby je nak bawak ke hospital.

oklah sekian saja laporan pada hari ni, semoga kita berjumpa lagi

Catat Ulasan

0 Ulasan