Pengisian Blog Muhammad Tarmizi Dot Com

[caption id="attachment_12" align="alignnone" width="498" caption="selamat datang"]selamat datang[/caption]

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan-rakan pembaca semua

sebenarnya dah lama perancangan untuk saya membuat blog muhammad tarmizi dot com ini dengan menggunakan platform wordpress, tapi hari ni baru terlaksananya projek ini

Blog ini diwujudkan setelah lama berfikir untuk ada blog wordpress yang mempunyai domain sendiri, sebelum ini blog peribadi saya iaitu muhammadtarmizi.blogspot.com, tetapi blog tersebut dah lama terbengkalai dan saya pun semakin kurang minat untuk menggunakan platform blogspot memandangkan saya sudah mempunyai hosting yang berbayar

Antara perancangan dan isi kandungan blog ini ialah

  • Perkongsian bagaimana menggunakan Platform wordpress untuk blog

  • Isu-isu terkini berkenaan teknologi komputer

  • Antivirus dan juga virus tegar yang menyerang komputer dan blog

  • Dan lain-lain

Selain itu, blog ini juga akan dimuat dengan pelbagai benda yang saya rasakan relevan serta berkaitan dengan dunia saya, jangan risau selain semua diatas saya juga akan menulis artikel berkenaan pertanyaan dari pengunjung dan juga masalah-masalah yang dihadapi oleh pengunjung blog ini.

Namun satu perkara yang saya ingin berterus terang dengan pengunjung blog ini, saya bukanlah full time blogger, dan tidak mampu untuk update blog ini secara tetap setiap hari, tetapi saya akan cuba sedaya upaya untuk update blog ini secara tetap selagi saya mampu dan mempunyai idea untuk dikongsi bersama.

Sekian, adios

Mijie @ admin blog

Saya berharap dengan kewujudan blog ini akan memeriahkan lagi arena blog di malaysia, walaupun blog ini tidaklah segah blog yang masyhur dan hebat seperti blog rohaizad dot com, blog kujie2 dot com dan blog IM yang hebat diluar sana, tapi saya berkongsi serta menghiburkan anda semua

Catat Ulasan

11 Ulasan

  1. Selamat datang ke dunia blog dot com bro..... semoga lebih sukses....

    BalasPadam
  2. yeah, terima kasih, sebenarnya ni blog yg ke tiga menggunakan self hosting, sblm ni satu blog tu dah berkubur

    yang ke 2 seribong.info itupun dah jadi hidup segan mati tak mahu

    BalasPadam
  3. salam

    hoho..mizie. Aku dok kat area taman sri putra. Kat mana ye taman yang ko cakap kat banting tuh..

    BalasPadam
  4. salam, sy dkt area bukit canggang tu, genting sanyen, dkt ngan masjid klia

    BalasPadam
  5. Perubahan yg bagus...
    Saya pun sama, just a part time blogger.
    Blogging for fun...

    domain baru ni kan??

    BalasPadam
  6. yup betul, ni adalah domain baru...dah lama nak beli tapi asyik tertangguh jer

    BalasPadam
  7. salam perkenalan dari http://dr.aku.la

    BalasPadam
  8. tak, menyewa di banting jer

    BalasPadam
  9. moga blog ini tidak mengalami nasib yang sama seperti 'abang-abangnya' :)

    BalasPadam
  10. insyaAllah dan harap2 nya begitulah

    BalasPadam