SEO Contest Hidup seorang blogger perlu masuk ke?



Nak jadi blogger kenalah tanya diri sendiri untuk apa aku nak jadi blogger, adakah nak hidup seorang blogger sebab untuk memuaskan hati sendiri? mengadu domba, membuat fitnah dan sebagainya

kalau niat yang dibuat itu banyak ke arah negatif aku rasa baik lupakan sahaja untuk menjadi blogger kerana hidup seorang blogger ialah untuk berbakti dan menjadi seperti manusia biasa yang tidak suka kepada perkara-perkara negatif. Jangan jadi blogger untuk menambahkan dosa dan harus ingat ianya akan dihintung suatu masa nanti, ingat tu semua

Eh apa yang aku merapu ni, sebenarnya merapu di sini ada maksudnya sebab ini adalah cara untuk membina backlink serta menambah serta menguatkan lagi keyword yang digunakan untuk seo contets bagi hidup seorang blogger yang akan bermula minggu hadapan dah berakhir hujung bulan ini dengan menerbitkan dua entri bagi melengkapkan syarat untuk berjuang dalam pertandingan kali ini.

Paling penting dalam perjuangan apa sahaja pertandingan jangan terlalu memikirkan kemenangan tetapi fikirkan dahulu apakah strategi yang ingin digunakan untuk bertanding tersebut dan adakah kita mampu untuk menyaingin pihak lawan.

Sekian sahaja entri merapu kali ini, pasti akan cuba lagi dibuat bagi melengkapkan kitaran sebuah perhubungan antara blog yang mungkin insyaAllah akan membantu dalam menaikkan ranking keyphrase yang digunakan.

Catat Ulasan

0 Ulasan